Catch me if you can.

Min lathet har tagit över, därför har det inte blivit något inlägg. Men nu kör vi!

Dagen startade bra, mamma väckte mig jätte ivrig och ville att jag skulle läsa ett brev. Hon hade tydligen vunnit 10.000kr på postkodlotteriet. om jag inte minns helt fel. Trött som ett as åkte jag till alicia för att lämna kläder, vart kvar där ett tag. Fick även en britney spears parfym av mormor, tackar vi för.
Sitter nu på mitt rum och äter glass medans jag ser på tv, vilket jag kommer göra hela kvällen.


       
    
    
    


Kommentarer
Postat av: Josefin Bellini

Hey! Tänkte kolla om du ville ge mig lite kritik angående min senaste teckning jag gjort? Ha det fint! :D

2010-08-11 @ 23:35:48
URL: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0