" Dom visste vad som hänt."

Har ont i ögonbrynen. Skulle rätta till dom men det blev lite fel, sen mer fel och sen vart det fel.
 Nu är det helt enkelt fel.
Lång och trälig dag i skolan, dock så slapp vi svenskan där vi höll på att göra "test nationella prov" istället satt vi i fönstret och kollade på när polisen skulle slänga bort alkoholister ifrån våran "rök bänk" rätt kul. En smet in i buskarna, det var kul, ännu mer kul när han gjorde det två gånger. alltså dubbelt så kul. Resten utav dagen har jag sovit, sovit och ätit. Försökte mig på chokladbollar, men nej det vart inge bra. ig - hemkunskap? ellereller.
Sprang ner till sjön förut när jag såg att solen höll på att gå ner, satans vad snabb den är.
Brände mig på brännässla också, svir ju rätt gött muma.

        
     
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0