Jag - gav - aldrig - upp - dig.

Kom hem vid 02;00, gick direkt till min säng och somnade. Blev inte att träffa jocke&jonte.
utan var hos Erik igår med lite folk osv. Senare gick vi till stan där det inte hände ett skit, dom flesta drog medans vi mötte upp några andra och skulle ta sällskap med dom hem till någon. Fast alicia vart depp så vi avvek och åkte hem till henne istället och såg på cougar town.

Somsakt när jag kom hem och sov, det var det värsta natten på länge! Vaknade hela tiden av att det lät som i filmen the grudge, ni vet den där flickan.. Vart skiträdd, fast alldeles för trött för att bry mig. Sen vakna jag på morgon av att jag hade så jävla ont i hjärtat, det var som en knut och jag kunde inte röra mig. Så jag fick ligga helt stilla och kunde inte äns lyfta armen. Trodde jag skulle dö, men även då var jag för trött för att bry
mig. Tillslut knäckde det till och allting släppte. he.


Kommentarer
Postat av: louise

sv: kika in i bloggen imorgon, då lägger jag upp vinnaren av veckans blogg :)

2010-08-07 @ 23:51:53
URL: http://colorclicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0