Help us grow.

Mysig dag! hämta upp alicia runt fem så drog vi ut och bada med erik&jesper, var helt dött ute i skärgården.
Följde med alicia hem, bråka lite med henne, vatten kryg osv. Kommer få ett blåmärke på höften eftersom hon orsakade så att jag sprang in i en vägg. tackar vi för. Drog därifrån eftersom hon skulle "mysa" med sin pojkvän. DÄÄÄRför åkte jag till alice och hade en mysig film kväll med henne och limpis. freaking Loooove dom kvällarna. Var dock jävligt rädd när jag skulle åka hem..

Kan även berätta att jag vart väldans nervös på hemvägen, somsakt så åkte jag på vägen som vilken tönt moped som helst, kommer två bilar bakom mig, tänker inom den här banan; "tja om man ska ta och gasa på lite, så dom slipper köra om". Vilket jag gjorde, till min stora förvåning märker jag att det är två polisbilar.. ( mitt ute i ingenstans ) så jag gör en snygg odiskret "SAKTA NER". Hih. Tror dock att dom hade ganska bråttom för dom åkte in någonstans. 

     hahha kolla linuuus
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0