Snabba cash.

Har precis kollat på snabba cash (är medveten om att jag är lite sent ute med att se den) men en riktigt bra film + en av svergies snyggaste killar, nämligen Joel kinnaman. kan även tilllägga att han är en bra skådespelare. Var Helt okej skådespelare, annars tyvärr så brukar inga svenska filmer ha bra skådespelare. Fast oftast  är inga svenska filmer bra överhuvud taget. Vart dock ganska förvånad över hela filmen, den var inte alls som jag trodde. "på ett positivt sätt".

         

          Ska se på In the land of women nu, hoppas den är bra! Eftersom kristen stewart är med så är den
          säkert det.

         


Kommentarer
Postat av: Caroline

SNO INTE MIN MAN!!!

Kom och se på film med mig då skitunge ;o

2010-07-20 @ 01:24:09
URL: http://chdgivetvis.blogg.se/
Postat av: Caroline

aaaaah, MIN man!!!

Jo men såklart

2010-07-20 @ 09:58:42
URL: http://chdgivetvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0