Driving one of your cars.

Nu ni, vem tror ni vart stoppad av polisen påvägen hem? kan ha varit jag..

Åkte in till anna i eftermiddags, hon hade skaffat en hjälm och var rätt sugen på att åka moped. Så vi åkte runt överallt, sen väntade vi en evighet på mellgren skulle bli klar, innan vi tog med oss han hem till anna. Där vi satt och snacka skit och läste dagböcker hahah. :)

Påvägen hem så kom en polisjävel, eller jag stog i en korsning och vänta på grönt ljus, när jag ser att dom gör värsta terminator svängen och tar upp hela gatan, ( dom tar alla tillfällen för att få göra något dramatiskt)
Sedan började dom gapa på mig om att det inte lyser? "dom är inte direkt kända för sitt trevliga beteende"
 kom fram och skrek typ " DU HAR INGE LYSSSSSSE!!" ojoj, jag är inte döv GUBBJÄVEL.
Vad jag vet ska man inte ha helljus på när man möter bilar? menmen.
Dom fick som dom ville så jag åkte med helljuset på hela vägen hem.
Dom gör sitt jobb, på ett ganska idiotiskt sätt. Har ingen respekt för dom om vi säger så..


Kommentarer
Postat av: Muw

Jag rider på Vällingby Ridsällskap vid Grimstaskogarna :D

2010-08-01 @ 10:52:28
URL: http://muwisthebest.blogg.se/
Postat av: ♥ Lizette

Skapligt jobbigt med sånna poliser ><'

2010-08-01 @ 18:25:27
URL: http://lizettebackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0