Piercing - tatuering.

Suttit och kollat på piercingar, finns inte så mycket annat att göra.

Är väldigt sugen på att pierca bröstet, vi får se om det kanske blir efter sommaren. Jävligt snyggt är det.
Den som lever får veta.

Pierca tungan blir när jag fyller 18 eftersom min mamma aldrig kommer gå med det nu, samma sak gäller septum förutsättningar att jag fortfarande vill ha det då. Vilket är tveksamt,
men ska ändå ta det en gång för att känna hur det känns.

Något som jag aldrig har tyckt är snygg eller kommer tycka snyggt är i överläppen.
men det har sina orsaker huph.

piercingar från puss.se




Tatueringar ska vi inte ens prata om, fingrarna är något jag ska göra iframtiden.
En sak som är säkert.
    Skulle dock inte sitta fel att ha kat von d´s utseende/tatueringar.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0