Jobbiga som liv.

Hade tänkt skriva en lång text om barn, men nu är jag för trött för det. Så jag fattar mig kort.
tidigare idag när jag handlade, så var det massa barn i affären. Barn finns överallt.
Även  min lillebror vid namn stig var med. (det är helt okej att skratta åt detta namn, för det är ingenting annat än fult.) Han sprang runt som en apa, virra bort sig och allt sånt som barn gör.
Medans jag fick stå och skämas för att han inte lyssnade på mig när jag sa "var still unge"
utan  fick jag svaret "aldrig i livet." Med detta inlägg vill jag komma att jag aldrig ska skaffa barn.
Om jag nu gör det OM, då ska jag ha en jävla pli på dem. Så fort jag visslar ska dem stå på en rad framför mig inom 1sekund, annars ska dom få se på fan. HEHE. Något i den stilen.

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0