"big in japan"

Suttit som ett as hela förmiddagen och pluggat om alla dessa partier.
Hade en rejäl huvudvärk efter två timmar.

Sen hörde alicia av sig och det lät så här " hej underbara sanna, hoppas jag inte stör dig. Men jag har så tråkigt och undrar om inte du skulle kunna komma hem till mig och liva upp stämningen"  
Snäll som jag är drog jag på mig mina nya,mjuka,sköna,blåa,underbara,härliga mjukisbyxor och gav mig av.
Det såg skapligt roligt ut med röd jacka och blåa mjukisbyxor må jag säga.

Igår lurade alice hem mig till henne för en myskväll, med henne & linus. Börja se filmen "shutter" som för övrigt är dålig, (kolla inte på den om ni inte vill dö av trissthet.) Det dröjde inte länge försen vi gick ut och mötte upp andra såkallade människor.


bilder ifrån igår;

     Linus har inskaffat sig långt hår.
      
    
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0