Kärlek som fanns att hämta hem.

SHOW ME YOUR FUCKING TEETH /gaga.
luuuuungn i stormen, så roligt ska vi inte ha!

Friluftsdag i skolan. Jag må säga att jag ägde sönder, Vann i allt man kunde även de grenarna jag inte var delaktiv i. Hehe, luring.. Tror jag fick 2 meter i kula.. känner mig rätt dålig.. Fast det var kul, såg tyvärr ingen som ramla på häck, men en liten killa ramla på 80meter i stället. Kallt var det dock och nästan ingen som körde någonting. lite tråkigt. Nu vill jag att det ska börja regna så att jag har en anledning till att stanna hemma ikväll och inte behöva röra mig.

     

Kommentarer
Postat av: Captain Karrow » Foton, illustrationer & migrän

Svar:

Tack! :)

2010-09-10 @ 21:54:06
URL: http://captainkarrow.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0